ملت جوان نقشی ضروری در اقتصاد مدرن ایفا می‌کنند. جوانان دنیای مدرن، به‌کلی متفاوت از نسل‌های قبلی خود هستند و همگام با آن‌ها اقتصاد مدرن نیز تغییر کرده است. ظهور اینترنت و گسترش ارتباطات میان مردم در سرتاسر جهان فرصت‌های بی‌شماری برای نوآوری و اشتغال به شیوه‌های نو فراهم کرده است.

در این کتاب، با ویژگی‌های ملت جوان آشنا می‌شوید و درمی‌یابید که چگونه باید کسب‌وکارتان را دگرگون کنید تا بتوانید تغییرات دنیای مدرن را تاب بیاورید و برندی قدرت‌مند بسازید.

این کتاب، از کتاب‌های برگزیده و پرفروش در زمینه کسب‌وکار در آمازون است پس اگر فرصت مطالعه نسخه کامل این کتاب را ندارید، برای تبدیل کسب و کار خود به کسب و کاری پر رونق در دنیای مدرن، مطالعه خلاصه کتاب ملت جوان6

بازاریابانی که قصد دارند با جوانان این دوره و زمانه به زبان خودشان حرف بزنند؛
کسانی که می‌خواهند بیشتر جوانان امروزی را بشناسند؛
مدیرانی که می‌خواهند شرکت‌شان را با تغییرات دنیای مدرن وفق دهند.

مت بریتون (Matt Britton) به عنوان کارشناس بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی با تخصصی منحصربه‌فرد و عمیق شناخته شده است. او در حال حاضر به عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت MRY مستقر در نیویورک به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد. این شرکت یک سازمان بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و مرتبط با جوانان است که در سال 2009 به عنوان «آژانس رسانه‌های اجتماعی سال» از سوی Mashable برگزیده شد.

مت از سال 2002 تا به اکنون سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون کوکاکولا، پی‌اندجی (P&G)، مایکروسافت و ویزا را داشته و به آن‌ها کمک کرده است تا با مصرف‌کنندگان رو به رشد و ناامید خود ارتباط برقرار کنند. او که تنها 39 سال دارد، کارش را تنها از یک استارتاپ شروع کرده و اکنون شرکت او بیش از 500 کارمند در سراسر جهان دارد. مت اغلب در کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های خود در مورد روند و مسائل مربوط به چشم‌انداز بازاریابی هزاره‌ای صحبت می‌کند.

 

خلاصه کتاب ملت جوان